Fototävling

Fototävlingen är avslutad. Vi vill rikta ett stort tack till alla som deltagit och skickat in sina fina bilder. Nu är de vinnande bidragen utsedda och bakom dessa står fotograferna: Orvar Segerström, Jeanette Åberg, Ingemar Olofsson, Martin Stugholm, Jenny Sandberg, Lars Wallbäcks, Marie Simonsson, Lotta Wiklund, Anette Aronsson, Angelina Jonsson, Eva Sollén och Per-Johan Göransson.

Största grattis till er alla! Ett digitalt presentkort landar inom kort i er mailbox.
Almanackan skickas ut postalt till samtliga Norra Skogs medlemmar tillsammans med medlemstidning nummer 2 i november 2020.

Datum: 2020-09-02

Nu har du chansen att vara med och tävla om en plats i Norra Skogs populära väggalmanacka och ett fint presentkort. Låt kreativiteten flöda och skicka in dina bästa bilder med gestaltning av något av våra fem kärnvärden: hållbarhet, jämställdhet, nytänkande, tillsammans och glädje. Motivera gärna hur just din bild har koppling till värdegrunden.

Fototävlingen är öppen för alla. Själva bilden ska dock vara tagen inom vårt verksamhetsområde det vill säga Medelpad, Ångermanland, Jämtland, Västernorrland, Västerbotten, Lappland och Norrbotten.

Vi ser fram emot ditt kreativa förslag som mailas till fototavling@norra.se senast den 1 oktober 2020. Märk ditt bidrag med motivering, dina kontaktuppgifter, namn på fotograf och ort var bilden är tagen. Fota med din kamera eller mobiltelefon men tänk på att bilden behöver vara i liggande format och gärna skickas i så hög upplösning som möjligt. De tolv vinnarna får ett fint presentkort som vinst.

Lycka till!

Bilder som kommer med i almanackan belönas med ett fint presentkort. Eventuella modellavtal tecknas efter att tävlingen avslutats. De vinnande bidragen kan komma att användas även i andra marknadsföringssyften för föreningen. Vi förbehåller oss rätten att bildredigera bidragen för att få dem att fungera i tryck. Tävlingen är från och med den 25 september öppen för alla att medverka i.