Fototävling

Vi vill se dina bästa bilder i Norra Skogs väggalmanacka 2021!

Datum: 2020-09-02

Nu har du som medlem chansen att vara med och tävla om en plats i Norra Skogs populära väggalmanacka och ett fint presentkort. Låt kreativiteten flöda och skicka in dina bästa bilder med gestaltning av något av våra fem kärnvärden: hållbarhet, jämställdhet, nytänkande, tillsammans och glädje. Motivera gärna hur just din bild har koppling till värdegrunden.

Fototävlingen är öppen för alla Norra Skogs medlemmar. Själva bilden ska också vara tagen inom vårt verksamhetsområde det vill säga Medelpad, Ångermanland, Jämtland, Västernorrland, Västerbotten, Lappland och Norrbotten.

Vi ser fram emot ditt kreativa förslag som mailas till fototavling@norra.se senast den 1 oktober 2020. Märk ditt bidrag med motivering, dina kontaktuppgifter, namn på fotograf och ort var bilden är tagen. Fota med din kamera eller mobiltelefon men tänk på att bilden behöver vara i liggande format och gärna skickas i så hög upplösning som möjligt. De tolv vinnarna får ett fint presentkort som vinst.

Lycka till!

Bilder som kommer med i almanackan belönas med ett fint presentkort. Eventuella modellavtal tecknas efter att tävlingen avslutats. De vinnande bidragen kan komma att användas även i andra marknadsföringssyften för föreningen. Vi förbehåller oss rätten att bildredigera bidragen för att få dem att fungera i tryck.