Digital föreningsstämma 2020

På onsdag klockan 12:30 håller Norra Skogs fullmäktige en extra föreningsstämma direkt från kulturhuset Väven i Umeå. Föreningens första gemensamma föreningsstämma som Norra Skog.

Datum: 2020-08-24

Med anledning av coronaviruset Covid-19 och förbudet mot allmänna sammankomster kommer stämman i år att sändas digitalt. Det innebär att alla intresserade kan följa stämman direkt via vår hemsida och även titta på den i efterhand. Du kan också, redan nu, ta del av styrelseordförande Torgny Hardselius och vd Pär Lärkeryds tankar om nuläget och framtiden för skogsägarföreningen Norra Skog.

Torgny och Pär berättar här om sina tankar inför stämman.

Följ sändningen från stämman här. (Sändningen startar onsdag 26/8 kl. 12:30)

Ladda ned stämmohandlingarna här.

Föreningsstämma

Här kan du titta på den extra föreningsstämma som sändes den 26 augusti från kulturhuset Väven i Umeå. Föreningens första gemensamma föreningsstämma som Norra Skog.

Titta här

Titta innan stämman

Inför den extra föreningsstämman kan du här ta del av Torgny Hardselius och Pär Lärkeryds tankar om nuläget och framtiden för Norra Skog.

Titta här